? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, December 6, 2009

selesai juga


salam...

alhamdulillah selesai juga akhirnya novel ke 2,aku dia dan coklat.satu perjalanan sebuah cerita yang menyingkap tentang makanan kegemaran manusia diseluruh dunia.COKLAT.yup COKLAT.novel ini memang ada perisa coklat.bukan covernya sahaja tetapi isinya juga penuh dengan perisa coklat yang berbagai.kerana apa saya kata begitu...kerana novel ini mengandungi banyak maklumat yang bagus untuk kita semua.segala informasi yang berkaitan dengan coklat mampu memberi SESUATU kepada semua penggemar coklat.

jika kita hayati dalam sudut kehidupan,cokalt menjadi lambang pelbagai keadaan peristiwa.coklat begitu sinonim dalam kehidupan kita.harga coklat juga pelbagai peringkat.ada yang paling murah hingga yang paling mahal.

teringat sewaktu zaman belajar...apabila berpeluang pulang ke tanah air...didalam perjalanan lebih suka mengambil peluang untuk transit dibanyak negara.apabila transit perkara utama yang dilakukan mencari coklat yang terbaik dan halal di kedai2 duty free di lapangan transit untuk bekalan sebagai buah tangan untuk keluarga.untuk keluaraga atau untuk diri sendiri ek?heheheheheh...

oklah .walau apa pun novel ini baik untuk dijadikan sebagai bahan bacaan remaja terutama yang suka makan coklat.laras bahasa yang digunakan sesuai.novel ini juga ditulis mengikut suasana dan arus sekarang yang diselitkan luahan hati melalui blog.suka baca luahan hati yang ditulis oleh mama faridah.tahniah buat penulis.didalam arus perdana ini,menulis novel juga semakin mencabar.terima kasih atas maklumat penulis tentang segala informasi yang tercatat di dalam novel ini.

0 comments: