? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, October 30, 2009

MATAHARI

Selagi ada mentari terbit kita teruskan perjuangan,selagi ada bulan yang bersinar kita teruskan kehidupan.Betul tu,yup... wahai kawan2 sekalian...teruskanlah kehidupan jgn mudah berputus asa.Ada masa rasa macam nak gugur je....cuba renung matahari yang terbit hari ini...cantik tak.




Ok...sepanjang hari ini cuba kira detik masa yang ada.Dari terbit matahari hingga matahari terbenam berapa kali kita akan tersenyum melihat matahari.Ramai yang akan mengeluh merasakan matahari membawa rasa panas.Ish betul ke ayat tu?Ok cuba kita lihat matahari yang begini pula.




Apa pendapat anda.Ya matahari disebalik awan.Ini bermakna selagi mana ada matahari walaupun disebalik awan ini bermakna bumi masih lagi berputar mengelilingi matahari.Ini juga bermakna kehidupan masih ada.Dan ini juga bermakna perjuangan mesti diteruskan.Ok cuba lihat matahari jika situasinya begini.

Inilah matahari terbenam.Maka kita berada dipenghujung siang.Maka tirai malam akan disingkap bersama hadirnya sang bulan.Dalam masa yang sama bintang turut berkelipan.Oleh yang demikian janganlah rasa marah apabila matahari begitu garang menyimbah cahayanya ke bumi,kerana dalam masa yang sama matahari amat berjasa untuk kehidupan yang ada disekeliling kita.




0 comments: