? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, October 21, 2009

zikrayat




Hari ini merupakan hari kedua para jemaah Haji Malaysia berlepas ke tanah suci Makkah.Seperti biasa penerbangan awal di bulan Zulkaedah ini akan membawa para jemaah terus menuju ke Kota Madinah Al Munawwarah.Penerbangan awal semalam memperlihatkan kesungguhan jemaah paling muda seorang kanak2 berusia 9 tahun.Kanak2 tersebut begitu teruja akan sampai ke sana dalam usia yang begitu muda.Alhamdulillah.Namun begitu dalam masa yang sama juga memperlihatkan ketabahan dan kekuatan jemaah paling veteran dan senior berusia 81 tahun.Maha Suci Allah!!!Mereka datang menjadi tetamu Ya Allah.Semoga jemaah haji pada kali ini mendapat haji yang mabrur.

Sampai sahaja di Kota Madinah pasti terpegun melihat Masjid Nabawi yang tersergam yang menjadi lambang kemegahan kita semua.Pembinaan masjid ini memperlihatkan bahawa Islam itu sukakan keindahan.Menjejakkan kaki melangkah ke dalam Masjid Nabawi pasti menjadi kenangan seumur hidup.Binaan yang terbina sungguh indah.

Ya Rabb izinkanlah aku untuk hadir ke sana lagi menjadi tetamu Mu dalam masa terdekat.Ameen........
Menziarahi Makam Rasulullah saw di Madinah sesungguhnya menjadi idaman setiap insan.Tetapi mendapat syafaat Rasulullah saw adalah dambaan setiap manusia.....
HAJJAN MABRURA WA SA'YAN MASYKURA WA ZANBA MAGHFURA.

0 comments: